Üsküdar Nöbetçi Dişçi - 24 Saat Açık
Acil Diş Hastanesi İletişim Tel: 0533 582 82 79

Diş sağlığı bir çok şeyin önünde tutmamız gereken bir konu. Söz konusu olan dişlerimiz olduğunda hiçbir şeyi ertelemememiz gerekiyor. Çünkü dişlerimizin sağlığı zincirleme olarak aslında pek çok şeyi de etkiliyor. Örneğin dişlerinde ağrı olan biri için başka bir şeye konsantre olmak, verimli bir şekilde çalışmak mümkün olmuyor.

1-| 24 saat açık diş dolgusu tedavisi
2-| Üsküdar gece açık diş kanal tedavisi
3-| Acil dişçi telefon numarası
4-| Nöbetçi diş hekimi kliniği protez tamiri
5-| Cumartesi ve pazar günü açık diş hastanesi ile ağrısız diş çekimi
6-| Bayram ve tatil günlerinde açık diş terapisi işlemlerimizdendir. :)

Dişlerde bulunan sinirler bütün bir vücudumuza yayıldığı için, dişlerimizde ortaya çıkan bir ağrı aslında bütün vücudumuza yayılıyor.

Eski zamanlara dair anlatılan pek çok hikaye var. Örneğin ilk çağlarda insanların en çok öldükleri hastalık çene apsesiymiş. Buradan yola çıkarak ağız yapımızın aslında sağlığımız için ne kadar önemli olduğu sonucuna varılabilir. Eğer kafamız rahat olsun ve işimizi yapmaya devam edelim istiyorsak, diş sağlığımızı önemsememiz şart. Nasıl sağlam kafa sağlam vücutta bulunur diyorsak, sağlam kafalara sahip olmak için de sağlam gagaya sahip olmamız gerekiyor.

İkili ilişkilerden hayat standartlarına kadar pek çok şeyi etkiliyor. Örneğin bakımsız dişler pek çok insanı kendisinden uzaklaştırır. Ya da bakımsız ağız sebebiyle ortaya çıkan koku ikili ilişkilere ciddi anlamda zarar verebilir. Kimse sosyal hayatında istenmeyen insan ilan edilmek istemez. Fakat gaganızda bir sorun varsa ve bu sorunu çözmek konusunda bir şey yapmıyorsanız, o zaman bunların başınıza gelmesi mümkündür.